31 marca 2008

News

Korci mnie żeby coś napisać i w ten sposób uporządkować własne myśli, ale chyba jest ich za dużo, żeby to zrobić. 
  • Po pierwsze zastanawiam się czy to normalne, że chodząc po sklepach czy chociażby przeglądając allegro zwracam  uwagę na to co mogłabym kupić dla Mahera. Szczerze mówiąc to nie interesują mnie rzeczy, które mogłabym kupić dla siebie. Oczywiście mówię tutaj o jakiś dodatkach bo te co są konieczne to nie zapominam.
  • Po drugie Maher w dalszym ciągu bez pracy, a doskwierająca mu nuda sprawia, że zaczyna zbyt dużo myśleć i kombinować co wiąże się z sms-ami o dziwnej treści kierowanymi do mnie. Nie żebym się czuła głupio, czy coś w tym stylu kiedy po raz setny dzisiaj mówi, że mnie kocha ale jego podziękowania za to, że mu pomagam czasami zaczynają mnie wkurzać. Ale jak to było na "Bad boys 2"- Wooooooosa wdech i do przodu, więc staram się zachować spokój.
  • Po trzecie Margo wyciągnęła mnie dzisiaj na rynek za co wielkie Bóg zapłać dla niej bo w końcu się rozerwałam. Jednocześnie podjęłam decyzję, że jeśli chcę mieć coś wspólnego z turystyką to na pewno nie za pomocą studiów. Słabo mi na samo wspomnienie o przedmiotach, które wkuwają znajomi Gośki, jako, że ona już zrezygnowała. Tak więc Witaj szkoło policealna :-)
  • Po ... jestem cholernie nerwowa i mam nadzieję, że to tylko chwilowy stres trwający tylko w klasie maturalnej. Wszystko potrafi mnie wyprowadzić z równowagi, co wiąże sie z tym, że jeśli coś mi nie pasuje to w ryk... Leją się łzy a ja nie umiem się uspokoić. Czuję się z tym dziwnie i jakoś nieswojo.
  • Po ... Zmiana czasu nie wpływa na mnie dobrze, za to zmiana pogody jest wręcz idealna. Kocham słońce w każdym znaczeniu tego słowa, czyli można to jednocześnie potraktować jako wyznanie mojego uczucia w kierunku Mahera, jak również ciepło promieni słonecznych. Jednym słowem pięknie jest tylko brakuje pewnego czynnika, który niewątpliwie wywołałby uśmiech na mojej twarzy jeśli by tutaj był...
  • Po ... Kolejny pracowity tydzień z masą klasówek ale miejmy nadzieję, że czas do 16 kwietnia zleci szybko i oceny zostaną wystawione na dobre, a później tylko czekać na świadectwo do 25 IV. Po odebraniu  świadectwa zostaną tylko 2 miesiące i bzium :D Będę z moim słońcem, na nagrzanej przez słońce piaszczystej plaży pod słonecznym niebem :-) 
                       Oj marzy mi się...

1 komentarz:

  1. no to melduje sie ze jestem na twoim nowym blogu i jestem w linkach:)

    OdpowiedzUsuń