20 marca 2008

Dlaczego odchodzą?

Wiem doskonale, że nie jestem pierwszą osobą która o tym pisze, ale i ja chcę wyrazić swoje zdanie na temat "blog disappearing" czyli zniknięć blogów i ich właścicieli ze świata wirtualnego. Moim zdaniem może to mieć różne przyczyny. Jedne mogą być naprawdę poważne, inne natomiast zupełnie błahe. Należy jednak brać pod uwagę, że to tylko blogowa rzeczywistość. Ludzie niejednokrotnie usuwają blogi z powodów dziwnych komentarzy pojawiających się pod ich postami. Nie wiem jak można to rozumieć, ale osobiście uważam, iż jest to zbyt emocjonalne podejście. Jeżeli ktoś decyduje się na pisanie internetowego "pamiętnika" to powinien liczyć się z tym, że prędzej czy później różni ludzie będą komentować to wedle ich zdania. Jeżeli taka osoba będzie to zbyt poważnie traktować to ulegnie ich presji i właśnie dlatego zniknie, postanowi sie odciąć. Być może założy nowy blog licząc na to, że tym razem będzie inaczej. Złudzenia jednak są mylne i raczej nikt z nas nie uniknie złośliwych komentarzy. Na szczęście mnie to jeszcze nie spotkało, ale doskonale zdaję sobie sprawę, że w końcu ktoś mi coś wygarnie... Wydaje mi się również, że jest wiele  blogów- w szczególności tych o dzieciaczkach, które są pisane przez "pomysłowe nastolatki" mające chwilową wenę twórczą i próbują uzyskać "komcie". Z czasem opisywane przez nie historie stają się dla nich nudne i znikają, bo mają dosyć kłamstwa, przywłaszczania nie swoich zdjęć i zwykłego kręcenia. Być może nie mam racji, ale każdy z nas może wyrazić swoje zdanie na te temat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz