23 czerwca 2009

"Pora deszczowa" w Polsce...


Siedzę właśnie w pracy i słucham odgłosu deszczu bębniącego w parapet. Z zamyślenia wybija mnie dzwonek telefonu oznaczającego, że dzwoni Maher.
-Kochanie odebrałem decyzję...
-No i co, i co , co piszą?
-Nooooo, nie rozumiem, ale jest data 8 czerwca 2010.

No to wszystko już jasne. Mniej więcej do kwietnia przyszłego roku będziemy spokojni, a później złożymy dokumenty o przedłużenie karty czasowego pobytu. Teraz czekamy aż dostaniemy telefon z urzędu, że można przyjść po odbiór karty. Później wyrobimy kartę konsularna na podstawie KCP a później może słoneczna Tunezja chociażby na tydzień...

Jak dziś pamiętam dzień w którym odbieraliśmy papiery do ślubu w ambasadzie tunezyjskiej i przemiła Pani z głosem anioła stwierdziła, że nawet nie ma po co składać dokumentów w urzędzie bo i tak nie przedłużą Maherowi pobytu... Cóż, czy mam jej udowodnić, że nie miała racji?

Z nowości powiem tyle, że weekend spędziliśmy na oklejaniu mieszkania folią. Zmieniamy wystrój naszego pokoju, korzystając z okazji, że mój brat postanowił pomalować swoje pokoje przed narodzinami pierworodnego. W związku z tym na kilka dni musieliśmy się przenieść ze spaniem na piętro rodziców- na podłogę. Wstałam dzisiaj wyjątkowo „połamana”.
Jutro po pracy idę na "wycięcie kawałka palucha" Niestety 3 raz w ciągu roku wrósł mi się paznokieć, który tak na prawdę po ściągnięciu ostatnim razem nie zdążył jeszcze całkowicie odrosnąć. Boję się jutrzejszego zabiegu jak chol***, wiem jaki będzie później ból... Niestety bez tego się nie obejdzie, bo nie mogę już chodzić. Paluch wielkości dwóch, bordowo-żółty, ból niesamowity, chodzić nie mogę, a o założeniu pełnych butów nie ma mowy... 

Na uczelni nie jest źle. W starciu Ja-Sesja jak na razie 3-0.
Następne egzaminy:
-angielski 28 czerwiec
-koncepcje integracji europejskiej 3 lipiec
-makroekonomia 11 lipiec
-filozofia 12 lipiec
-międzynarodowe stosunki gospodarcze 11 lipiec
-międzynarodowe stosunki polityczne 11 lipiec
-demografia 17 lipiec
-geografia turyzmu 24 lipiec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz