15 czerwca 2009

Przesłuchanie...

9 czerwca punktualnie o 9 rano wezwano nas w urzędzie do spraw cudzoziemców na przesłuchanie. Najpierw do pokoju weszłam ja i został zbombardowana serią pytań. Po 20 minutach mnie wypuszczono i do pokoju przesłuchań wszedł Maher z moim bratem w roli tłumacza. Skończyli go przesłuchiwać po 25 minutach więc obydwoje zmieściliśmy się w godzinie. Byliśmy z tego powodu zszokowani, bo wiedzieliśmy, że raczej na mniej niż 2 godziny w oddzielnych pokojach nie ma szans....
Pytania jakie nam zadawali to m.in.
-kiedy się poznaliśmy
-jak doszło do spotkania
-w jakiej miejscowości się spotkaliśmy pierwszy raz
-kto był ze mną w Tunezji
-ile razy byłam w Tunezji +dokładne daty
-ile razy Maher był w Polsce +daty
-jaki mieliśmy kontakt
-ile czasu upłynęło od mojego ostatniego wyjazdu do jego przyjazdu
-czy jego rodzice żyją
-w jakim języku z nimi rozmawiam
-w jakim języku Maher rozmawia z moimi rodzicami
-czy mam rodzeństwo +imię
-czy Maher ma rodzeństw i ile
-w jakiej miejscowości mieszkają
-nasz adres gdzie mieszkamy
-ile kondygnacji ma nasz dom
-ile pokoi mamy dla siebie
-kto z nami mieszka
-ile osób dokładnie mieszka w domu
-czy jego rodzice żyją
-imiona rodziców
-czy mamy w domu telefon stacjonarny i czy mamy go w pokoju
-numer telefonu komórkowego mojego i Mahera
-po której stronie wchodząc do pokoju mamy załącznik światła
-kto śpi od ściany
-ile mamy łóżek w pokoju
-Czy mamy w pokoju Telewizor i jakiej firmy
-czy mamy stół w pokoju
-czy mamy krzesła w pokoju
-jaki był ostatni prezent który dostałam od Mahera
-co on dostał ode mnie ostatnio
-w jakim języku się porozumiewamy
-jak doszło do decyzji o ślubie
-czy mamy rozdzielność majątkową
-czy mamy konto w banku, osobno czy wspólne, w jakim banku?
-czy ja pracuję
-gdzie pracuję, co robię
-co robię oprócz pracy
-na którym roku studiów jestem
-co studiuję
-jaką szkołę ukończył Maher
-co ostatnio wspólnie robiliśmy, jakieś wyjście
-czy Maher szukał pracy, czy szuka
-czy mamy dzieci wspólne, lub któreś z nas ma dzieci
-czy to nasze pierwsze małżeństwo
-czy ja chcę żeby dostał kartę
-czy byliśmy gdzieś wspólnie za granicą
Więcej pytań nie pamiętam. Decyzję mieliśmy dostać po tygodniu od przesłuchanie, a więc w środę. Znamy ją już dzisiaj, ale wstrzymam się z jej ogłoszeniem do momentu dopóki nie będę mieć papierka w ręku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz